شکل ۲‑۲: مشخصه رله دیستانس(مهو) ۸
شکل ۲‑۳: تنظیمات رله دیستانس ۹
شکل ۲‑۴: ناحیه بندی حفاظتی رله دیستانس ۹
شکل ۲‑۵: شبکه شعاعی جبرانسازی شده با خازن سری ۱۰
شکل ۲‑۶: پروفیل ولتاژ واسه شبکه شعاعی باجبرانساز سری ۱۱
شکل ۲‑۷: سیستم انتقال توان بدون جبرانسازی ۱۲
شکل ۲‑۸: سیستم انتقال توان با جبرانسازی ۱۲
شکل ۲‑۹: - (a)منحنی توان-زاویه (b) منحنی توان – ولتاژ ۱۳
شکل ۲‑۱۰: حفاظت جبرانساز خازنی سری در برابر اضافه ولتاژ ۱۴
شکل ۲‑۱۱: امپدانس اندازهگیری شده رله ۱) بدون جبرانساز ۲) با جبرانساز ۱۵
شکل ۲‑۱۲: نصب PMU در شبکه برق و رابطه اونا با GPS 17
شکل ۲‑۱۳: اندازهگیری فازوری ولتاژ و جریان به وسیله PMU 17
شکل ۲‑۱۴: سیگنال فازور خروجی از PMU 18
شکل ۲‑۱۵: ساختار کلی یه واحد اندازه گیری فازور ۲۰
شکل ۲‑۱۶: شبکه اندازهگیری فازور PMU 21
شکل ۳‑۱: الگوریتم کارکرد رله دیستانس ۳۱
شکل ۳‑۲: الگوریتم روش پیشنهادی ۳۵
شکل ۳‑۳: دیاگرام یدونه خطی شبکه نمونه IEEE 9-bus 38
شکل ۳‑۴: : مکانهای بهینه نصب PMU در شبکه IEEE 9-bus 40
شکل ۳‑۵: دیاگرام یدونهخطی شبکه نمونه IEEE 14-bus 41
شکل ۳‑۶: باس تزریق صفر در شبکه نمونه IEEE 14-bus 43
شکل ۳‑۷: مکانهای بهینه نصب PMU در شبکه IEEE 14-bus 45
شکل ۴‑۱: دیاگرام یدونهخطی سیتم نمونه ۱ ۴۷
شکل ۴‑۲: مشخصهی ناحیهی حفاظتی ۲ رله، وقتیکه هیچ جبرانسازی در خط انتقال انجام نشده، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۱
شکل ۴‑۳: اصلاح تنظیمات ناحیهی حفاظتی ۲ رله پس از ۳۰% جبرانسازی خط، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۲
شکل ۴‑۴: کارکرد رله دیستانس با تنظیمات اصلاح شده ناحیهی حفاظتی ۲ در برابر خطای A-G ، پس از ۳۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۲
شکل ۴‑۵: مشخصهی ناحیهی حفاظتی ۳ رله، وقتیکه هیچ جبرانسازی در خط انتقال انجام نشدهاست، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۳
شکل ۴‑۶: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۳ رله در ۳۰ درصد جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۴
شکل ۴‑۷: - کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاح شده ناحیهی حفاظتی ۳ در برابر خطای A-G ، پس از ۳۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۴
شکل ۴‑۸: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاح شدهی ناحیهی حفاظتی ۲ رله در ۴۰ درصد جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۷
شکل ۴‑۹: کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۲ در برابر خطای A-G ، پس از ۴۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۷
شکل ۴‑۱۰: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاح شدهی ناحیهی حفاظتی ۳ رله در ۴۰ درصد جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۸
شکل ۴‑۱۱: کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۳ در برابر خطای A-G ، پس از ۴۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۵۹
شکل ۴‑۱۲: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصه اصلاح شده ناحیهی حفاظتی ۲ رله در ۷۰درصد جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۱
شکل ۴‑۱۳: کارکرد رله دیستانس با تنظیمات اصلاح شده ناحیهی حفاظتی ۲ در برابر خطای A-G ، پس از ۷۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۲
شکل ۴‑۱۴: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۳ رله در ۷۰درصد جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۳
شکل ۴‑۱۵: کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحشدهی ناحیهی حفاظتی ۳ در برابر خطای A-G ، پس از ۷۰% جبرانسازی، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۴
شکل ۴‑۱۶: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاح شده ناحیهی حفاظتی ۲ رله موقع بایپس شدن خازن سری، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۶
شکل ۴‑۱۷: کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحشدهی ناحیهی حفاظتی ۲ در برابر خطای A-G پس از بایپس شدن خازن سری، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۷
شکل ۴‑۱۸: تاثیر خازن سری روی تنظیمات رله و مشخصهی اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۳ رله موقع بایپس شدن خازن سری، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۸
شکل ۴‑۱۹: کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحشده ناحیهی حفاظتی ۳ در برابر خطای A-G پس از بایپس شدن خازن سری، زاویهی توان ۱۰ درجه ۶۹
شکل ۴‑۲۰: تاثیر تخمین سطح جبرانسازی در تنظیمات رله و کارکرد درست رله بعد از اصلاح تنظیمات، زاویهی توان ۱۰ درجه ۷۰
شکل ۴‑۲۱: سیستم ۹ باسه IEEE مورد مطالعه: خازن در وسط خط ۳ قرار گرفته و رلهی دیستانس در باس ۷ روی خط ۳ تنظیم شده ۷۲
شکل ۴‑۲۲: مشخصهی کارکرد رلهی دیستانس با تنظیمات اصلاحی در خطای سهفاز با زمین در ۱۰۰% خط ۳ ۷۴
شکل ۴‑۲۳: مشخصهی کارکرد رله دیستانس با تنظیمات اصلاحی در خطای سهفاز با زمین در ۲۰۰% خط ۳ ۷۵
فایل های پایان نامه درباره : پیشنهاد روشی برای حفاظت خط انتقال مجهز به خازن سری۹۳